Bestyrelsesformand
Jesper Grønbek
Præsentation

Har løbet Marathon siden 1988. 22 stk. (de sidste 20 stk. under 3 timer)

Første tri-stævne i Køge i 1989, var med til at stifte Frederikssund triathlonklub i 1991 og har været medlem siden.

Har kørt mange stævner på alle distancer,  jeg vandt Sjællandscuppen et par gange da den blev afholdt.

Jeg har kørt mange DM på forskellige distancer og stået øverst 10 gange.

Har kørt 8 IM de sidste 6 år og her af 2 gange på Hawaii.

Hurtigst IM som 53 år 9:41  (løb  3:10)

Klubmester 2023 for første gang efter 32 år som medlem.

Målsætning: Efter at være gået 100% professionelt i i løbet af 2023 sæsonen, og som regerende klubmester, bliver der skruet op for niveauet til næste år.

Næstformand
Michael Holme
Præsentation

Tidligere formand og en af de gamle drenge i klassen.

Jeg deltager ikke i så mange stævner men snakker utrolig meget om det (især ifm. generalforsamlingen).

Jeg har endnu en gang investeret i en ny enkelstart-cykel og denne gang skal den bruges, måske.

Målet er Embrun-man 2025 (eller 2026 eller 2027 eller 2028 eller .......)

Kasserer
Jens Grønbek
Præsentation

Kørte min første triathlon i midt 90''erne og har ligesom hængt fast lige siden.

Har efterhånden kørt mange steder på mange forskellige distancer. Alt fra de gode gamle klassiker som Arresø tri, Vega tri, Helsingør tri, til Ironman races rundt omkring i verden :)

Den sidste Ironman er efterhånden noget tid siden, men nyder træningen med klubkammerater og den årlige træningslejr til bjergene.

Målsætning: Vinde klubmesterskabet efter at have fået røvfuld de sidste mange år

Sekretær
Rune Serup
Præsentation
Har dyrket triathlon siden 2011 med start ved 4-18-4 og efterfølgende øget distancen.

Har løbet marathon i både 2013 og 2014 samt en del 1/2 marathon. Bedste oplevelser er WM i ½ marathon i København og BErlin Marathon.

Har i 2014 kørt min første halve og hele Ironman på henholdsvis 5.51 og 12.17.

Meldt ind i klubben i 2013 og nu medlem af bestyrelsen da jeg gerne vil være med til at give medlemmerne gode træningsbetingelser og skabe et godt sammenhold.

Pr:

10 km: 49.14

1/2 M: 1.54

Marathon: 4.19

Målet for 2015 er at forbedre tiden på både ½ og hel IM.

Målsætning for 2024 sæsonen. Jeg er bagefter og jagter stadig mine 2015 mål :)

Bestyrelsesmedlem
Jeanette Hejli Sørensen
Præsentation

Bestyrelsens mest aktive triatlet og regerende klubmester.

Når kroppen ellers tillader det, så bliver der kørt Ironman, 1/2 Ironman og alle mulige andre stævner i lokalområdet.

Målsætning: Hawaii 20??

Revisor